18 mars

Höll på att tappa nerverna på "uunderbara" iPhonen idag. Skulle uppdatera den, men det borde jag inte ha börjat med. Först tänkte jag inte få den tillbaka till säkerhetskopian, sen när jag äntligen fick det, nej då ska ju apparna inte fungerna. Usch endå säger jag, men jag fick det fixat till slut. Så nu är den mera som iPhone 4s, det är ju helt okej, men ganska så onödigt, det enda som jag märkt skillnad är utseendet när man får meddelande och såndärna push-notiser, och att man slipper till kameran utan att låsa upp telefonen. Så ganska onödigt var det, men nu slipper jag ha iTunes och gnälla på mej att jag borde göra det i alla fall..!
Den där har inte varit där förut. Och ja, ja har så super fin bakrund! Haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0