Melodifestivalen

Ingen har ju knappast missat vem som vann melodifestivalen? Gillade nog Loreen, hennes låt var nog en av de bästa. Fast jag hejade nog egentligen på Ulrik! Nåja, jag tror nog att Sverige kommer att klara sig i eurovisionen! Får se hur bra det kommer gå för Finland, det är inget speciellt med hennes låt. Men jag tycker i alla fall det är kul att hon sjunger på svenska!


Var hos Malin och Anton(syster och hennes pojkvän) och såg på finalen. Hade det roligt, de är så roliga att umgås med! Nu ska jag snart krypa ner i sängen och SOVA! Steg ju faktiskt upp kl 7 i morse!

Kommentarer
Postat av: Nadine

ÅÅ tack vad kul att du tyckte tröjan var fin! Jätte glad. Kul att du lägger upp låtar! Kram :D

2012-03-11 @ 13:08:43
URL: http://nadinemichaela.blogg.se/
Postat av: ABSOLUTE ELIN

hade inte hört den! men de var ganska tråkig låten tyvär, kommer gå mycket bättre för sverige :D

2012-03-12 @ 10:37:33
URL: http://absoluteelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0